Bridgens Dag 2023

Bridgens Dag - 3. september 2023

Prøv at spille bridge søndag 3. september kl. 14.00-17.00

Har du lyst til at prøve kræfter med verdens sjoveste kortspil! Så har du chancen i cafeen, Bellevuehallen, Vestre Strandallé 170, 8240 Risskov. Det er gratis og uforpligtende.

Du:

• Behøver ikke en makker eller tilmelding for at møde op.
  • Prøver at spille bridge sammen med andre uerfarne
    bridgespillere – en erfaren bridgespiller hjælper til.
  • Får bridgemateriale med hjem.
  • Nyder kaffe, te og kage.

Fænger spillet dig, har vi undervisningshold for begyndere. Der bliver både grinet og svedt i undervisningen, men vigtigst af alt, det er den sikre vej til at få glæde af bridge resten af livet.

Vores begynderundervisningshold starter mandag 11. september med den erfarne underviser og topbridgespiller Arne Mohr som instruktør. Undervisningen forløber over 24 mandage.

Bridge binder os sammen i konkurrence og samvær

Reglerne i bridge er internationale, så vi spiller sammen på tværs af kulturer og sprog. Får du ambitioner, er der mange gode Internationale turneringer, og er du til hygge, kan du på dine ferier i Europa og Nordamerika spille i de lokale klubbers åbne huse. Det er sjovt, og så møder du de "indfødte".

Er du glad for brætspil, kortspil, ja alle former for spil, kan du hurtigt lære at spille bridge.

Om os

Bridgeklubben Bellevue er en forening med 200 spillende medlemmer. Vi tilbyder ugentlig tre aftenturneringer og én eftermiddagsturnering i perioden 1. september-30.april.

Link til invitationen som pdf.